Fortfarande Lördag

Ganska sjukt att förra lördagen när jag var i Lule så kändes de som de var mitt i sommarn varmt å härligt och även grönt gräs på visa ställen. Men nu när man går ut så plumsar man återigen i en massa snö. Det ända som är härligt är ljudet när man går i nysnö annars får de vara. :P Snart kanske sommaren kommer och får blomma fint utan denna snö. Nästa år ska man inte klaga på att snön aldrig kommer nu när de aldrig försvinner. 

Kom in för en stund sen, har rastat hundarna klart för idag och även hunnit prata med Marcus :) Börjar även känna mig lite trött så man kanske skulle gått å lagt sig i sängen å läst lite. :) Men tror jag ska sitta uppe ett tag till och se lite teve. :)

Måste he av mig linserna och sen får de vara färdig bloggat för idag :P

Godnatt & Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0