4 Maj

Då var nästan allt klart för idag ska bara hänga tvätten och diska plus ta mig en lååång dusch sen är de inga mer måsten idag förutom att gå ut med hundarna. :)

Blev ungefär en timmes promenad med hundarna idag och de är så skönt när man känner att de börjar rinna från pannan när man vet att man anstränger sig mer eller mindre. :P Så nu ska jag bara försöka hålla denna motivation i liv och för en gångs skull lyckas med mitt mål :D
Nu är de bara löpardojor som ska köpas och sen är de bara ut å kämpa.
Måste försöka hitta nå vettiga bara så man slipper få ont i mina knän...
Funderar på om Akilles vet om vad som väntar han eftersom han ska med på mina löprundor. :P Mohahaha
Så ligger vi efter vägen någonstans och är helt utslagna så är de ju för att ingen av oss är riktigt i form.

Ska köpa ett midjebälte som man kopplar fast han dära istället för att ha kopplet i handen men de får bli när vi börjat komma igång lite. :P

Annars så känner jag just nu att humöret är på topp men de kan fort ändras med mina humörsvägningar som jag haft denna vecka. :) sen återstår de ju att se om gubben kommer hem och sover med mig ikväll.

Dricka upp sitt kaffe,hänga lite tvätt å sen bege sig till mamma för lite middag :
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0