31 maj

Idag blir de en städar dag måste bara hitta orken till de, synd att de ska vara mulet ute för jag hade ju tänkt hänga ut lite kläder. Sen är de ju inte allt för varmt heller så de lär väl aldrig torka.. Kanske hänger ut Marcus arbetskläder, de får ta sin tid att torka. :P Ajja man ser ju..

Sen blir de väl en ragg med dammsugarn, skurmoppen och sen hade jag tänkt försöka få lite sommrigt ute på bron eller jag iaf städa upp lite å ta fram duken. :) Skulle sitta fint med lite nya utemöbler å snöra bort soffan som är där ute nu.
Så ska jag ju även trycka in en promenad med hundarna å även en promenad med stavarna men stavarna får nog vänta till kvällen. :)

Nu är de bara 2 nätter till man behöver sova själv för på lördag kommer hjärtat hem :D Veckorna går ju ganska så fort ändå.

Sen skulle de sitta fint om skattepengarna skulle komma typ nu, har så många saker som jag skulle behöva just nu inför sommarn :D Men man får väl hålla ut ett tag till.
Måste köpa blommor till bron å få sitta ute i solen och plantera dom :D Se mysigt

Nae bara ta tag i dagens "schema" 

Hade  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0