2012-05-16

Kväll igen då och kom just från hem från en promenad med hundarna, höll typ på att svättas ihjäl kändes de som. :) Tror hundarna tyckte de var lite varmt med.

Gick inte alls bra att springa idag gjorde ont som faaan i benen så får väl vila från löpningen resten av veckan. :S Men jag har mig själv att skylla och att man inte tänker efter lite. :P Ajja bara de går över så är jag nöjd.
Vart en promenad istället ska inte klaga.

Ska då börja ta med mig hundarna ut och promenera längre svängar nu när Akilles är som vanligt igen. Har varit ganska noga att massera och stretcha han och kommer fortsätta med att göra de.

Såg att de ska regna resten av denna vecka men de är bara vara glad och he sig ut ändå men man blir väl lite blöt på köpet. :P

Hade inte så mycket att komma med idag.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0