2012-05-15

Då var den utbildningen klar och just nu är de mycket jag inte riktigt fattar men när man väl få börja komma igång med den nya dokumenationen så ska de nog gå bra. .:) Må väl va att denna är lite bättre än vad den tidigare va men då tycker jag att den tidigare är mycket lättare att förstå sig på. Ajja man lär sig nog mer när man jobbar i sommar. :)
Annars gick de då bra och sen när allt var klart vart de lite grillat hos mamma :) De var riktigt gott.

Ser just nu bb och väntar på att få hem soa sesäsong 1 så man får börja med 2an någon gång. Så de blir min kvälls göra ett tag.
Mamma beställde även hem en bok åt mig igår och den kommer redan imorgon så ska läsa klart marked och sen börja läsa att älska som en porrstjärna. :) Känner mig duktig som börjat läsa böcker. .:)

Fortsätta se på bb och sen soa. :)

HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0