2012-05-05

Tack Annica för tipset får prova mig fram :P

Då satt man hos mamma igen och har snålat lite mat av henne, skönt att man bara behöver ta några steg så är man framme, iaf i detta väder. :P
Annars kanske de inte skulle skada om de var lite längre nu när man ska tänka sig för lite. :P

De flesta är nog i piteå nu och har de kul och jag har de lika kul hära hemma. :) Känner att de är inte något man missar och inte nu i detta skitväder.
Men de lär väl bli en hel del cruisingar till sommarn med cadillacen.

Mamma sitter och ser hockey men jag kände mig inte allt för intresserad just nu så sitter vid datorn och kollar runt istället. :) Men än så länge går de ju bra för sverige :D

Ska snart bege mig hem till hundarna och se någon film å ta ett glas vin.

Ha en bra kväll i detta surväder

Hade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0