2012-05-04

Gubben kom inte hem idag så får vänta till söndag, fredagsmys går lika bra att ha själv. Har laddat upp med lite dipp, morötter och gurka så ska nog klara mig fint. :P
Nu ska man bara se om de går någon bra film som man kan glo på tills man blir trött. :)
Fast innan jag somnar ska jag nog läsa lite mera i vampyr boken, ni kan få ett namn senare orkar inte gå och kolla vad den heter.

Annars har denna dag rullat på bra, hunnit med några saker iaf så imorgon om ce nu inte snöat ett jävla massa så ska jag he mig ut på en låång promenad med hundarna. Har de snöat så ska jag lära mina hundar att gå på kattlådan. :P Eller något sånt.
Vart då så kallt och dyster väder, får se om man ens vill stiga upp imorgon, man fryser ju direkt man sticker ut näsan. :P

Nae ska he mig ut med hundarna på en kvällspromenad och sen mysa ner mig med film å gottigott under en filt. :D

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0