2012-05-03

Tänkte skriva lite medans jag väntar på att bb ska börja.
Fick ihop 5 påsar med kläder som ska bort så de blev lite tomt i garderoben. :) Nu ska de bara bort fort så man inte hinner ångra sig.. :P Sen så börja man ju få lite ordning i alla kläder man har med så då slipper man ju tog leta varenda gång man ska ha något. :)

Var ju ute på tjejkvällen med mamma men hittade inget i klä väg iaf, tycker de är jobbigt när de är så mycket folk ute så man måste trängas hit å dit. Men hittade iaf tyngre vikter till fötterna och de kändes kan jag lova när jag for ut med hundarna på en lite promenad. :) Skönt med de lilla extra..

Har även varit nera i botten igen idag och härjat men jag har tagit mig upp på ytan igen och ska försöka hålla mig dära. Är så jobbigt att ha som ångest, panik över sitt eget liv att de ska göra en galen eller så att man hamnar i botten igen. :S Ajja försöka tänka positivt och hålla tummarna på att de någon gång blir som jag önskat. Sen att inte ha panik över saker och ting, de kommer när de kommer.

Gubben kanske skulle komma och sova hemma imorgon :)

Nu börjar bb

hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0