1 Maj

Tisdagen leder mot sitt slut och de har väl inte hänt allt för mycket denna dag, Har varit på en promenad med mamma,Figo och Akilles och de var riktigt härligt. Akilles är som en dröm att gå med när man inte har med Aragon så de var en härlig promenad och sen är de bra att Akilles och Figo får busa lite. :) Hunnit städa lite har jag också gjort.

Var vaken tills solen gick upp igår och de var så mysigt att se de bli ljusare å ljusare ute så man sov ganska så gott efter de. :) Vaknade då inte heller allt för sent idag.
Nae nu fick jag typ värmeslag så ska he mig ut på bron och svalka mig lite. :)

Hundarna har då redan fått vara ute på sin lilla kvällspromenad och så såg vi även en ganska nyfiken räv som typ följde efter oss å de var väl inte precis så kul, man såg bara något som sprang bakom en hela tiden. :S Små läskigt ju..

Ser ut som de ska vara toppen väder imorgon så ska he mig ut på en cykel tur till samhället och handla de som behövs, är små tomt i kylen nu.

Imorgon väntas ju även tjejkväll :D :D

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0