Torsdag.

Snart var de då helg igen och jag längtar. :) Vart en mysgi och trevlig tjejkväll igår med en 3 rätters middag. :) Vart riktigt gott. :) Efter de bar de hem och ut på en promenad med hundarna sen vart de att se bigan. Hålller ju på att spåra ut dära.. :S Förra året var klart bättre.

Idag ska jag städa och tvätta hade jag tänkt men först ska jag ta en lång promenad med hundarna så då får man städa lite i lugn och ro och de är riktigt skönt ute. :) Små svalt och inge blåst som förstör. :) Är så mysigt när de droppar från taken och man ser saker och ting tinar fram. :) De går inte att låta bli att älska våren. :)

Ska nog ringa gubben snart och höra om de fått börja borra än för de har tydligen bara strulat. Bra start på denna dag att få höra hans röst. :) Önska att han kunde komma hem idag iställer för på lördag. :)

Bäst att klä på sig nå vettiga kläder och he sig ut på en skön promenad i vårvädret. :D 



Nae fy nu sakna man ju han ännu mer när man ser denna bild.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0