Tisdag

Vilket skit väder de är idag tycker inte om att de ska regna för på nätterna blir de ju svin halt ute. :S Men enligt smhi så skulle de bli bättre väder vid 2 tiden så man får väl se .:)

Annars så har jag hunnit vara på varehuset, dollar och konsum å handlat lite. :) Så då har man gjort bort de för ett tag. :)
Marcus va ju inte allt för social igår han somna vid 4 och vakna vid 10 så vi såg bb iaf å sen gick vi å la oss. :) Men nog förstår man han att han ville sova ute lite. :) Så jag drog till Nina och va social med henne ett tag :)

Resten av denna dag har jag då ingen aning vad man skulle ha gjort. Kunde ha fått bli lite bättre väder så kanske man kan he sig ut. :)
Ikväll ska jag då sitta vid teven för på tisdagar är de ju en massa bra på dumburken :D Så lite tvmys får de bli.

Ska ringa och höra om Marcus vill hitta på något. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0