Söndag

Då har man hunnit jobba första passet av denna dagen nu har man rast några timmar sen är de bara att bege sig tillbaka för att jobba kvällen. :) Skönt att man har den korta kvällen så man slipper sitta till 21:10 plus att jag oftast jobbar de passet. :)

Känns ganska tomt hära hemma för Marcus och hundarna drog iväg till missen så ska vila ett tag i lugn och ro och sen är de bara ladda om igen. :)
Efter jobbet blir de nog lite mys med mina grabbar och sen se bigan å sen hopp i sängen för man lär ju vara trött ikväll. :P Bara vänta på mer jobb bokningar till veckan om man nu för någon. :) Håller tummarna på de iaf.

Var jobbigt att stiga upp imorse har haft ganska ont i ryggen inatt så man har som försökt ligga på något sätt så inte ryggen skulle göra ont och jag är riktigt dålig på att ligga stil. Sen så sover jag alltid ganska oroligt när jag vet att jag ska upp och jobba.  Man ligger typ bara och vänta på att väckarn ska ringa.
Kanske man skull ha kollat upp ryggen när den inte vill ge sig riktigt. :S

Ska bädda ner mig i sängen och sova ett tag nu :)


Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0