Skitigt.

Promenaden med hundarna var riktigt härlligt och de blev nästan en 2 timmars tur :), både jag och hundarna är nöjda. :) Blir nog en lite längre promenad imorrn bara vädret är på topp mycket skönare att vara ut å promenera då :D Däremot så vart jag väldigt blöt om fötterna & hundarna vart ganska så skitiga :P Får nog bada dom när de börjar tina fram lite mera är ju som ingen ide nu för de lär ju bli lika skitiga ändå. :)
Torkar av dem innan de får gå in istället.. :)

Imorgon får de bli en promenad på Arvidsjaursjön :)

Pratade med gubben innan jag for och de har fortfarande inte fått borra något :S får väl höra sen ikväll hur de gått under dagen.

Har fått i mig lite lunch och sitter å tittar på ellen DeGeneres show, man får ju alltid sig ett gott skratt när man ser på de. :)

Nae mysa lite framför teven och sen börja tvätta lite. :)


Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0