Säger bara måndagar

Ja då var de ny vecka och jag är hemma på rast vart en delad tur idag. Men inte gör de något för då får jag bara in mer med pengar. :P Sen så brukar måndagar vara så sega så de är bara skönt att jobba bort tiden. :)
Men däremot är jag helt slut och måste nog ta en pn innan jag traskar iväg till jobbet igen.

Helgen då, ja den har varit riktigt bra :D 80-tals festen ägde och jag hade riktigt kul ( som vanligt ) med mina raringar :D Men lappis sög som vanligt så drog hem ganska tidigt. :P

Söndag vart de att dra ut med skotrarna och sina grannar på en liten skotertur till arvidsjaursjön. Där satt vi tjejer och grillade medans killarna for ut å lekte. :P Var då riktigt skönt att sitta ute i solen. :P
Sen så låg jag och sov typ resten av kvällen tills bb börja och sen gick jag och gubben å la oss. :D
Var lite jobbigt att stiga upp imorse bara. :P

Nae ska sova en liten stund och ladda upp batterierna igen så man orkar med kvällspasset också. :)

Jobb även imorgon. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0