Onsdag

Då var de då kväll igen och ja denna dag har rullat på som den ska. :) Jobbat 7-12 och sen vart de hem, ut med hundarrna och sen få i sig nå lunch :) Intog soffläget kort efter de för att vila lite.
Helt sjukt egentligen hur slut man blir av att jobba ändå. :P Men de är ju mycke spring och mycket av allt som gör att man blir ganska trött efter en jobbar dag. :) Lika skönt att gå och lägga sig och somna imon kort :)
Slipper man ligga vaken och försöka sova.

Vart ingen snabbt besök hos Nina var där hela kvällen istället, hon bjöd på hemma gjord pizza och äppelpaj efter de. :) Lika trevlig som alltid. Lite små kul att vi fick springa och leta varanda på konsum bara. :P

Jaha vad har denna kväll att erbjuda då? Blir mest troligt att sitta och se teve och bara va för Marcus drog iväg och skruva med Linus så han lär ju va hemma sen någon gång. :P Men de får kanske bli en senare kväll ikväll eftersom han slutat jobba nu. Får hoppas på en mysig filmkväll helt enkelt.
Vart ingen tjejkväll med mamma och syrran idag vi flytta den till imorgon. :)

Gubben kom även hem med lite smörgås tårta som blev över så de fick bli mi nmiddag. :) Mums!!!

Nae ska kolla om jag hittar nå underkläder å mjukisbyxor för de är något ja är i behov av just nu. :) Bara svårt vars man ska beställa från. :S Hmmm dagen problem.
Vill även beställa hem saker från jotex för de har kommit in så mycke snygga vårnyheter. Men nae de får bli någon annan gång. :)
Får nog tvinga med mig Marcus på ikea på hans ledigvecka för dit behöver vi verkligen. :)

Ska ta mig ett glas vin och mysa ner mig i soffan med mina underbara hundar. :)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0