Onsdag ;D

Sådära nu börjar man känna sig som en människa igen. :P Måndag och tisdag har varit riktigt påfrestande på något sätt. :P Man blir helt slut att jobba ett 7-21:10 pass och sen vart de ganska mycket spring just den dagen.
Litee sömn gjorde nog också de lite jobbigare eftersom Akilles kom på att han skull vara uppe och spring hela natten mot tisdag. Men så skönt att fått jobba lite med, riktigt skönt :D
Alltid bra att känna att man är med och inte ligger efter i en massa. :P Jobbet blir så mycket lättare då. :)
Men mer bokningar vill jag ha denna måndad. :)

Efter jag slutat igår så for hem ut med hundarna fick i mig lite mat och sen sov jag till 6 och resten av kvällen var man helt död. :) Men nu är man pigg och på g igen.

Ska he mig ut med hundarna på en liten promenad i de fina vädret, kunde ha fått blåsa lite mindre men sånt man får ta. :) Sen ska jag kolla om jag hittar nå roliga recept böcker för bakning och matlagning, Lagerhaus tror ja har en massa roliga. :) Så blir nog att beställa hem några så har man något att göra de dagar man inte jobbar och nu när Marcus ska börja jobba borta. :)

Nae bara börja någerst och sen väntas tjejkväll hos mamma :D

Älskar onsdagar :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0