Onsdag :)

Ja då har snart halva veckan varit och de är bara 4 dagar kvar tills gubben kommer hem.. :) Men Nina har tur och får hem sin karl imorgon redan :S Så fusk..
Men jag klara mig bra själv också. :)

Igår efter jag ätit middag hos mamma så kom Nina över och vi såg på topmodel och lyckan i LA gick sämre att se bb för fick inte igång min tv box eller vad de nu heter. Vart lite små sur och trodde jag inte skulle få igång den alls. Tänkte att de ska va så typsikt att saker och ting ska gå sönder när Marcus är borta.. :/
Jag hade inte på den något över natten och hed igång den när jag vaknade och den FUNKADE.. Ååå så glad jag blev så nu får den lov att funka. :)

Såg även filmen jag saknar dig igår och den var lite små skum men nog satt man ju och grina för de. :P Den var som lite små seg på något sätt. :) Små läskig me.
Efter de gick jag och la mig.

Idag har jag även varit vikarie på hemtjänsten i 1år. :P Tiden går riktigt fort men de kanske är dax att börja leta sig något annat också. :) Har även fått lite jobb för april :D

Nae ska göra mig klar för denna dag och sen he sig ut å handla med mamma tilll tjejkvällen :D

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0