Måndag

Då var denna helgen över och den har varit toppen :) Fått mysa med min familj och även jobbat så man får in nå money :D Man kan ju inte klaga precis. :)

Gick riktigt fort att jobba igår fast man inte kan tro de riktigt när man sitter dära på jobbet kl 7 på morgonen och ska snart he sig iväg på morgon passet. :) Men som sagt tiden hinner ikapp en.
Efter jobbet så beställde vi hem lite kycklinsallad och sen kom Nina å Robert och såg bigan med oss.
Efter de vart de sängen och somnade väldigt fort. :) Alltid lika skönt när man jobbat hela dagen att gå å lägga sig i sängen. :)

Vaknade idag av att de blåste som fan ute och ja man blåser ju nästan bort när man stiger ut genom dörren. :P Men ska ändå snart gå till ica och handla till dagens middag. :) Hundarna ska ju även ut igen på en promenad. Men de får bli en kort en idag så jag hinner med disken och dammsuga lite hära hemma. :)

Nu är de bara en vecka kvar tills Marcus börjar jobba borta :S Kommer kännas riktigt konstig när man inte är van med att dels sova själv och att han inte kommer jobba kvar på maskin å fritid. Men de kommer gå bra de jobbigaste lär nog bli att sova själv och hundarna lär ju undra vars han är.
Man kommer nog vänja sig fort vid detta och man har ju sina raringar nära en så veckorna kommer gå fort. :)
De bästa är väl att man får sakna varandra lite. :P

Ska klä på mig och he mig ut i blåsten :)

 

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0