Måndag

Då var de en ny vecka igen då och denna vecka har jag även hemma Marcus :) Ska bli skönt att slippa sova själv ett tag iaf.  :P Så får se om jag lyckas dra med han till stan eller något annat för jag behöver verkligen shoppa lite behövliga saker.
Denna vecka är de ju även vårmarknad så blir väl att köpa hem nå munkar och grillsås som man alltid handlar. :P
Har även bokat in förflyttningsteknik på fredag :) Ska även ringa och boka tid hos sjukgymnasten för min rygg när man väl får in lön denna vecka så måste man ju passa på att spendera de lite.. :)

De regnar ute idag så jag ska he på nå musik och städa lite och sen fara och handla nå mat till kvällen. :)
Sen är de bara vänta tills älsklingen kommer hem :D:D:D

Även magen är på min sida idag. :)

När jag skulle vända mig i sängen imorse så vart jag skit yr och allt börja snurra sen börja jag må skitdåligt men de gick över. :S Vette fan vad som hände.. Äckligt var de då.


Nae bara ta tag i städningen. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0