Lördag

Blir galen när man ska skriva och sen lyckas man trycka in något och hela inlägget far bort. :S Smått irriternade.
Vaknade ganska tidigt idag går ju inte sova länge nu på morgonen eftersom de blir ljust ute mycket tidigare på morgonen. :) Men de är skönt för man blir ju pigg och man behöver inte sova bort hela dagen. :P Så jag och Marcus åt frukost tillsammans något vi intee gjort på riktigt länge. :P En bra start på denna dag måste jag då säga.

Jag och Marcus har då varit och ränt på samhället några timmar för att hitta nå saker till kvällens festligheter. :P Marcus lyckade då hitta de han skull ha och jag har även hitta något som jag ska ha på mig. :P Så de kommer nog bli bra. :) Vi är då redo för 80- tals fest iaf. :D

Ska ut med hundarna på en lite promenad och sen få i mig nå mat av något slag. :)

Nae ha en trevlig dag å kväll :D



Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0