Lördag

Gick ju skit fint att sova själv och har sovit som riktigt bra inatt med kan bero på att jag däckade i soffan kl 8 och vaknade kl 10 gick ut och tvär kissa hundarna å la mig i sängen & somnade riktigt fort. Hann inte ens att ta mig ett glas vin däckade då ändå :P Var riktigt trött och helt slut i kroppen även hundarna rörde sig inte mycket igår. :) Kan ju då inte klaga på att jag fått lite sömn inatt iaf.
Men känner mig lite övertrött ändå men ska dricka en jävla massa kaffe och sen stöka bort lite hära hemma så då kanske man blir lite piggare. :) 
Ska även hinna med en lite promenad med hundarna i go vädret. :)

Gubben har då fått igång skotern igen så han dyker väl upp någpn gång under dagen :) Tur han kan skruva ;)

Bara gå och hänga upp nå strumpor och sen starta en tvätt å städa :D

Härlig lördag :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0