Lördag

Vilken underbar dag de är idag och jag och mamma har hunnit gå 8km med hundarna. :) Vi tog en promenad från vittjåk, gick efter skidspåret och de var riktigt härligt och mysigt med all skog runt om en :D
Tommy, Tina och Marcus skulle åka bräda idag och min rygg är inte riktigt bra än så då föreslog jag en promenad istället. :D
Så nu är både jag och hundarna helt slut.

Ska hoppa in i duschen snart och sen göra mig nå kaffe och sätta mig ute på bron och fortsätta njuta av vädret. :) 
Igår var de lunch med familjen och sen tacos å film mys på kvällen :)

Idag väntas grillning och melodifestivalen sen hem och sova för imorrn väntas jobb för jag. :) Bara passa på att umgås när man har tid. :)

Vaknade riktigt tidigt idag och var pigg men kändes dumt att stiga upp så tidigt så sovde en stund till. Bara man är lika pigg imorrn när man väl ska upp tidigt. :) Men dee ska nog gå bra sen när man går till jobbet så hinner man ju bli lite piggare. :)

Náe bara hoppa i duschen och he sig ut igen :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0