Fredag

Usch vad jag är trött just nu så ligger och vilar mig lite i sängen. :P Har då jobbat klart för idag, nog för att jag slutade kl 12 men ändå :) Har även varit på möte med arbetsförmedlingen. :) Så nu är då de gjort för idag..
Nu är de bara vänta tills gubben sluta och sen får man väl se vad mer denna fredagen har att erbjuda. :)

Gick då fint att jobba och nästa jobbar dag blir måndag :D

Min brode är även i Arvidsjaur denna helgen så hann träffa han en tvärt igår kväll. :) Marcus starde även cadillacen igår och man kan ju inget annat göra än att längta till sommarn när man hör pärlan stå igång. :D

Har försökt hitta nå kläder till inflyttnings festen imorgon som är temat 80-tal och har inte hittat något :S Får se om man lyckas komma på något smart. :P

denna helgen ska de njutas av vädret och goda vänners sällskap plus lite öl och annat smått å gott :D

Ska kolla om jag hittar någon sorts inredning någerst :D Älskar gardinerna jag köpte igår till sovrummet vart riktigt bra :D Tycker om små förändingar.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0