Fredag

Vart att fara igår till Linus stuga vi kom dit lite senare än de andra. :) När vi väl kom dit var de riktigt mysig och trevligt. Vart att spela kort halva kvällen sen gjorde vi upp en eld och satt ute och myste med några öl resten av kvällen :D

Däremot idag vart de typ kaos med allt så nu sitter man hära hemma i lägenheten med hundarna för vi har ingen hundvakt och Marcus är kvar och försöker skruva igång sin skoter.
Hade velat att han skulle komma hem ikväll redan men blir nog att sova själv ikväll med hundarna. :S Känns skit jag hatar verkligen att sova själv men man måste ju börja vänja sig med de med. Men får väl ha en myskväll imorrn istället och en myskväll med mina bebisar ikväll.
Ska då ta mig lite vin och se bigan. Blir nog annars en tidig kväll för både jag och hundarna är väldigt trötta. :) Ska bli skönt att sova må jag då säga sen så vill jag ha lördag fort så jag får hem min babe.

Nae luktar eldrök och känner mig inte speciellt ren så blir hopp i duschen å stå där ett tag för jag känner mig även som en ispinne just nu..

Skönt att man hann vara med en dag där borta iaf. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0