Drömmen börjar här..

Då var de måndag igen och denna gång känns denna dag lite annorlunda. Marcus steg upp 5 imorse och begav sig iväg till sitt nya jobb som tack och lov är än så länge i laver. De är ju inte så många mil bort. :)
 Kan ju säga att de redan nu känns lite små tomt hära hemma.. Men nu får man som på nytt igen längta efter han och bli lycklig när han kommer hem igen.. Vet ju inte om vi kommer slå ihjäl varandra när han har ledig :P Men de får vi väl se då. Man kanske hinner med att göra saker tsm som man inte kunnat göra tidigare. :)
Marcus får även mer tid till bilarna, skotern å även våra hundar. :)

Helgen har annars varit lite upp och ner har haft ångest och varför vet jag inte? Men kan nog bero på alla dessa tankar om saker och ting som gör att man blir galen för man hittar inge svar..
Men just nu känner jag bara glädje och låter saker och ting lösa sig eftersom..

Kanske man skull ha beget sig till Nina och hjälpa henne med att baka lite bulla :) sen blir de middag hos mamma hela veckan för jag HATAR att äta själv och då får jag vara med henne lite extra med, å de klagar jag inte på. Plus man blir så på bättre humör när man är dära och hon är duktig på att lösa en del av mina problem. :) Tack och lov för mammor <3


Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0