Bring it on

Varit hos mamma och ätit nå mat och sen for jag ut med hundarna och halkigt som fan var de ju med. Nu får de tina lite mera så all asfalt kommer fram så slipper man slå sig när man ska ut med sina odjur. :P

Har även hunnit med att prata med gubben, nu är de bara 2 nätter man behöver sova själv och sen är han hemma. :D Kommer hinna längta ihjäl mig imorgon och på lördag för han kommer hem på kvällen. :)
Tur man har hundarna så slipper man ju vara helt själv. :)

Har då fixat så de blir en liten filmkväll för jag har tagit hem lite filmer som jag tänkte se efter bb. :) Kanske hinner med att se innan de också :D Så nu behövar man inte känna att man inget har att göra. :)
Ska nog även baka nå scones och dricka lite te till de :D
Usch så mysigt blir typ en rå om sig själv kväll med mina djur. :)





Dessa filmer hade jag tänkt roa mig med ikväll :D

Hade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0