2012-03-25

I väntan på att bb ska börja så tänkte jag att man kunde skriva lite hära :)

Vart inge jobb idag har haft ont i magen och sprungit fram å tillbaka på toa så de är väl magsjuka som spökar. :S Men känner mig då bättre nu :)

Igår vart de ju en tripp till mormor och holmen för lite mack å korv grillning. Var riktigt mysigt att vara dära igen förstå gången detta år iaf. Man hinner ju som aldrig dit.. Vi sparkade dit så man fick sig lite motion också. :)
Synd bara de var lite dåligt väder..

På kvällen så såg gjorde jag mig nå middag och såg några filmer och pratade med gubben :) Sen vart de sängen.

Idag sov jag till 2 tiden ungefär och de var riktigt skönt att få sova ut lite tror hundarna tyckte de med för de rörde då sig inte från sängen något. :) Har ju vaknat ganska tidigt under hela veckan så man måste få unna sig en rejäl sovmorgon också dels för att magen inte riktigt ville vara på min sida. :P

Tycker de är skönt med att man ställt fram klockan också för denna dag har gått riktigt fort och imorgon kommer mest troligt Marcus hem så de gör inte mig något med att klockan går en timme tidigare. :D

Ja ikväll blir de att mysa till bb med hundarna och sen slå på en film som jag inte hann se igår. :) Sen blir de sängen och invänta morgondagen :)
Om magen är på min sida imorgon så blir de att städa lite :)

Ja trots att denna helgen inte blev som jag trodde har den ändå varit bra. :) Men nu vill jag ha en min älskling så jag får njuta av de dagar han är ledig. Hundarna är nog less att bara va med mig nu :P

Nae he ögonen mot teven igen och njuta av denna kvällen :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0