2012-03-20

Då satt man hära med en ansiktsmask och är klar med de som skulle göras idag. :) Disken är diskad, tvätten är tvättad så nu är de lite avkoppling innan man ska he sig till mamma för att laga mat åt hon å mig :)
Sen blir de nog en kväll med teve tittande och umgås med Nina. :)
Kanske man skulle ha lyxat till de med ett glas vin ikväll med bara för att.

Man borde sen egentligen ha ansiktmask oftare för huden känns mycket bättre i mitt face så man kanske skull ha beställt hem lite produkter och unna sig de eftersom de är nyttigt för en :P

Fan att de ska börja snöa igen är lite små less vintern nu och vill ha sommar & värme, Slippa mörkret och halkan vore ju toppen just nu. :)
Suger även att gubben inte har nå pengar på mobilen så han får man ju inte kontakt med så ofta. Tänker ju inte precis ringa och störa han i jobbet. :( men hinner prata med han sen ikväll istället, alltid något.
Får man ju höra om de fått igång den maskinen de är på för igår hade de inte borrat något.
Sen lär han nog inte dyka upp något idag tror nog han är för trött för att köra hem så jag får hålla ut till helgen..
Men än så länge går de ju bra att vara utan han :P Man hinner med en jävla massa om dagarna för att man har brist på annat att göra. :)

Nae nog om de. Ska he mig i duschen och stå dära ett tag för att få upp värmen sen ut i skitvädret.. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0