Wihooo!

Då var måndagen över och jag ligger i sängen och tänkte snart sova men först och främst får de bli ett litet inlägg :)

Har väl inte hänt allt för mycket sen jag och Nina kom hem från Lule vart ju som en snabb sväng fram och åter. Men de funkar ju de med :)
Jag och gubben har som bara raggat runt och kollat på saker och ting runt om i Arvidsjaur.
Sen så vart de hem och göra sig nå mat å sen Vidar till Nina och Robert för att hälsa på lite. :) Å, ja nu ligger jag i sängen och känner mig ganska sömnig så kommer nog somna så fort jag lägger ner mobilen.

Har hunnit med en promenad idag med och även provat mina nya träningskläder från Pierre Robert och kan ju säga såhära dessa kläder är de skönaste jag har haft på mig byxorna satt perfekt och är riktigt jävla härliga. :)
Så ett litet tips far in på Konsum och köp, även nu när de är halva priset på alla träningskläder :) jag har då köpt mig 2 par till så man har ett gäng med underbart härliga byxor.

Man behöver ju inte alltid gå på de dyra för att känna lyx utan de billiga funkar lika bra. Men de är ju oftast märket som kostar. Jag nöjer mig med de som sitter bekvämt. Å dessutom så är Pierre Roberts träningskläder riktigt snygga älskar byxorna som bara den.

Skönt att man även kommit igång efter lite vila för benens skull men springa tänkte jag avvakta lite till med. Vill inte få ont igen så blir pw än så länge :)
Men de funkar fint de med är riktigt härligt nu när de varit toppen väder hela dagen :)

Nu ska jag sova så man orkar med morgondagens händelser nog för att jag inte har något planerat men de kommet imorgon :) ska då passa på att vara ned gubben under min lediga tid eftersom jag missar en massa i sommar för att jag ska jobba.

En bild på hur byxorna ser ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0