Usch...

Detta väder gör en så fruktansvärt seg, de gör en så på skit humör också. :S Jag som ska ut å gå och har då inte alls lust med de just nu min motivation är på botten just nu... Hundarna tycker nog också de är tråkigt för de ända de gör just nu är att sova, men jag förstår dom.
Kom på att jag väntar på ett besked idag också :D Är väl som de som gör en glad idag.
Sen så tar de ju typ hundra år innan man får sitt paket med mina kläder, behöver dessa just nu så kanske man hittar tillbaka till orken.

Ajja i veckan ska jag och syrran köra lite backträning, känner redan nu hur slut jag kommer vara :) Men de är bara bra hon drar med mig ut och träna i naturen :) Vet inte än vilken backe de blir men den lär säkert vara grymt jobbig. Bara mina ben är på min sida den dagen så jag klarar va de :P

Imorgon blir de jobb igen fast en kort dag, eftermiddags turen :)

Får se om jag och gubben sticker till Laver snart för att kolla lite så då får hundarna ut å springa av sig lite :)

Sen vill jag verkligen inte att Marcus ska smitta mig med sin förkylning för de har jag inte riktigt tid med just nu. :)

Nae svamlar på som vanligt nu ska jag ta på mig nå varma kläder å sen dra med mig gubben ut för att sitta inne gör en ju galen. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0