Torsdag

Skulle egentligen ha jobbat idag men vakande imorse och mådde skit så de vart att stanna hemma och försöka bli frisk, vet inte om de är denna förkylning som enbart gör att jag har ont i halsen eller om de är något annat som gjort att jag varit konstant trött hela veckan.
Har inte kännt mig utvilad en enda dag fast jag gått och lagt mig i tid och sovit mina timmar så är jag ändå helt slut.. :S
Vaknade 1 idag och känner mig fortfarande skit trött fast jag somna 11 igår. Så idag ska jag vila ska förlytta mig från sängen till soffan och från soffan till sänge. Såklart även gå ut med hundarna också. Men annars ska jag vila tror min kropp har tagit för mycket den senaste tiden :S...

Ajja nog om de, igår steg jag upp ganska tidigt för att dra mig till mamma och tvätta hennes hus inför målningen i helgen. Kan ju inte påstå att de var roligt men nu är de då gjort. :)
Sen vart de tjejkväll med lite grillat å ett litet glass vin somnade såklart i soffan när vi sen skulle se film :) Men de var skönt och då kände jag mig för första gången utvilad :P Konstigt nog, men så fort jag kom hem så började mina ögon bli trötta. :)
Så for ut en sväng med hundarna gjorde nå mackor som jag skulle ha på jobbet idag men de fick bli min frukost hemma istället. Ja jag gick då å la mig efter de och somnade kort där efter.

Annars har de väl inte hänt allt för mycket. :P Imorgon kommer då mina kära syskon och även delar av min släkt på lördag som ska hjälpa till å måla :D Sååå ska blir kul att träffa alla och bara må.
Synd att inte gubben hinner träffa dom bara :S

Miss you honey.

Jo jag har äntligen köpt en blå orkide så nu står den i mitt fönster och ser snygg ut.. :)



Åå den är så fin!!!!!

Ska ut med hundarna nu och sen lägga mig ner ett tag

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0