Torsdag kväll ;)

Då satt man hära igen, sitter med en ansiktsmask och ska snart hoppa i duschen. Efter de tänkte jag gå och lägga mig i en renbäddad säng.
Älskar den känslan när man lägger sug ner och allt känns så nytt och luktar gitt :)
Akilles har såklart hunnit vara dära och bädda om:P pucko hund.

Har dragit iväg en nödvändig beställning från jotex också, vart lite nya sängkläder , nya tallrikar och ett par gardiner som jag tänkte ha i köket :) fick det för ett jävligt bra pris eftersom de var rea och på rean var de 20%. Toppen med andra ord.

Imorgon om jag inte mår skit blir de ut på samhället och kanske shoppa lite med mamma sen tror jag att vi skulle börja måla huset :). Mimmis har ju nå speciellt imorgon så man kanske fyndar sig något fint :).

Nu ska jag hoppa i duschen och sen springa direkt till sängen och försöka sova så man tar sig upp i tid imorgon. ;)

God natt på er sötnosar

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0