Tisdag

Vilket skit väder de är ute nu får solen gärna komma fram så man blir på lite bättre humör också. Får leva med att de är skit väder helt enkelt, man kan ju inte få allt Här i världen.

Jag och Marcus drog ju en sväng till laver igår och de var trevligt att gå runt å titta på de som fanns kvar av de som varit ett ganska stort gruv samhälle. Efter de vart de hem å till mamma för att hälsa på. Vi kom fram till att vi ska göra smörgåstårta och en vanlig tårta. Men vet inte hur jag ska riktigt hinna med allt. Jag jobbar idag och imorgon jobbar mamma hela dagen och hon skull hjälpa mig.
Får nog börja med smörgåstårtan ikväll när mamma slutat.

Nu ska jag ut med hundarna och sen ladda för lite jobb :) sen kanske de blir att kolla på balen om jag hinner måst ju handla till allt också.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0