Tisdag

Ja man kokar ju än men de är ingen ide och lägga ner den minsta energin man ha kvar förrän man vet mera :@

Somnade runt 6 5  tiden och vaknade dära vid 10 men jag låg kvar i sängen och drog mig lite men nu har man äntligen tagit sig upp och ska snart bege mig till samhället för lite shopping :D Mohaaa, ska nog in på intersport och kolla om de har någon snygg å bra sommar jacka som inte är så tjock. :) Man skulle ha köpt hem mera tröjor också för jag har typ inga så man springer runt med Marcus istället.
Sen ska jag städa lite å tvätta lite mera å sen he mig ut på en promenad med hundarna. :)

Ska nog även springa in på ica och köpa en god sallad så man kommer igång :)

Halsen blir då inte bättre heller så snart kommer jag väl inte kunna prata :S Typiskt att man ska åka på förkylning men de är väl inte så konstigt heller eftersom gubben var förkyld hela förra veckan. Sen ska man ju aldrig säga att man inte åker dit på de för de gör man ju såklart ändå. Men den är då ganska lindrig än känner bara av halsen (än så länge)...

Vars är solen då, vädret visar ju sol men jag ser bara en massa gråa moln, vore ju trevligt med nå sol så man kan sitta ute på bron å njuta. :)

Ska nog köpa hem nå blommor och kanske börja plantera ute på bron :) Men måst ju nå blommlådor också. Tror jag får cykla till varehuset och se om de finns nå snyggt dära :P

De är bara bra man håller sig i syslor så dagarna går fortare. :)

Dricka upp mitt kaffe och sen dra iväg på äventyr med hojen.

Ska försöka få in nå bilder på datorn från mobilen också, men jag sitter som aldrig på datorn längre. Men ska försöka :P ¨Så de blir mer trevligt i bloggen som någon ändå läser.



Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0