Tisdag

Är riktigt trött så ska snart gå och lägga mig å försöka sova en snärt. :) Har som sagt jobbat idag och är mer slut än pigg så de ska bli skönt att snöra sig i sängen, fattar inte hur man kan vara så trött. Går ju bra när man kommer igång med allt jobbande.. Imorgon så får jag då en liten sovmorgon börjar 11 och jobbar till 20:30 så ska bli skönt att inte behöva stressa på morgonen. Sen om man går och lägger sig nu kanske man lyckas ta sig upp lite tidigare å bara slappa innan man ska dra iväg och jobba
 
Blir då en massa cyklande fram och tillbaka när man måste hem och ut med hundarna så fort man har rast ja iaf lunch rast. :) Men de är bra med motion.
Annars så saknar jag Marcus ovanligt mycket också :S Men får hålla ut i några dagar till.
 
Fick även med mig lite smått å gott från lule igår också och främst nå blommor så jag planterade de igår kväll. Men har kvar några blommor som jag tänkte plantera när jag får tid. :P All tid går ju som åt att jobba å ta hand om djuren.
 
Jag, mamma och Erika har även haft tjejkväll idag för att jag ska jobba på kvällen imorgon så de vart lite grillat med jordgubbar å glass till efterätt. Vart riktigt gott.
Så nu är man då mätt å belåten så man klarar sig över natten. :)
 
Denna vecka och nästa vecka blir de mycke jobb men sen efter nattival helgen så kommer jag få långledigt vissa dagar och de kommer bli riktigt skönt. :) Då får jag passa på att hitta på något med mamma som har semester :D
 
Nae ska sluta svamla och gå å lägga mig..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0