Söndag

Hej hej man kan ju som äntligen säga att man har helg iaf till på tisdag :) sen börja man jobba lite smått innan man går på vikariatet för sommarn. Har fått de nya schemat och vart mer nöjd över detta blir många långhelger :) fast helgerna är såklart som tidigare men de får jag ta att jobba nattivalen och motorveckan. Väntar på att bb finalen ska börja men klockan blir ju aldrig 9.
Även snart studentveckan kan förstå att de kommer bli en härlig vecka för de som tar studenten :). Blir nog att fara å titta på balen kanske även gå ut :) får väl se vad denna vecka har att bjuda på förutom jobb då.

Har även fått punka på cykeln så måste fixa ny slang i veckan också så får hjärtat byta den åt mig :D

Ska klä mig och he mig ut med hundarna på en promenad så de blir nöjda :)

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0