Söndag!!!

Snart var denna helgen över också och gubben har redan åkt iväg för en ny jobbar vecka :S Så denna söndag får jag klara mig själv helt enkelt, har ju som sagt hundarna å kisse så helt själv är jag ju inte. :)
 
Helgen har annars varit lugn vart att grilla hos mamma fredag å lördag och igår drog vi iväg till storforsen en snabbis för att titta lite. Har inte varit dära och de var grymt mycke folk åå varmt som bara den. Men mysigt att stå å titta på forsen iaf. :P
 
 Fick med mig lite bilder hem och denna är en av dom. :)
 
Idag har de inte hänt allt för mycket varit ut med mamma på en långpromenad med Figo å Svante och de var riktigt härligt nästan inga mygg alls plus att de blåste skönt så man höll då inte på att svättas ihjäl.
Nu hade jag tänkt få i mig nå mat och sen bara sitta och glo på teven resten av kvällen.
 
Imorgon kanske man drar iväg till Lule en sväng med mamma för lite shopping på storheden men får se hur de blir.
 
Hade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0