Sängen väntar :)

Ska snart hoppa isäng mina ögon är blodsprängda och jag känner mig sjukt slö. Kanske inte så konstigt när man sovit väldigt få timmar inatt. Bara skönt egentligen att inte vända på dygnet heller för på torsdag väntas de jobb hela dagen :). Man vill ju som vara pigg då. Men dessutom ska jag upp tidigt imorgon för att först hinna med en morgonpromenad med hundarna, eller utan för jag vet då inte ens om dom vill med ut kl 6 på morgonen :). Med dels är de för att jag och mamma ska tvätta hela hennes hus eftersom de ska målas i helgen. Så då är de bara stiga upp före fan så de blir klart någon gång :)

Annars har denna dag varit upp å ner mest för att ilskan blossas upp då och då men att vara hos mamma och få prata ut med henne gjorde mig på bättre humör och att solen äntligen ville titta fram :) så just nu känner jag mig lugn.

Redan onsdag imorgon också :)

Sen har jag äntligen köpt hem en blå orkidé som jag fallit för ända sen första dagen jag såg dom på Konsum :) nu står de en i fönster och jag är hel nöjd över att ha slösar onödigt mycket pengar på en blomma.
Men de var de värt :)

God natt & hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0