Säger väl godnatt

Ligger i sängen och väntar på att bli lite sömnig, kommer nog sova gott inatt. När man jobbat hela helgen så blir man ju som små trött och redan nu känner man sig trött.
Marcus stackarn är sjuk och har feber så får nog ta hand om han tills han blir frisk :). Lite små kul när killar är sjuk de blir så svaga å hjälplösa men ändå gullig på något sätt ;).
Så mycket gubben gjort för mig så kanske man borde vara lite generös tillbaka.
Imorgon blir de nog en shopping tur på expert till mobilen så får se om man hittar nå trevligt.
Måste även komma på något till Marcus födelsedag, köpa en till present lite dåligt samvete har man ju för telefonen. Så något mer skulle väl inte skada sen vill jag att mitt paket med träningsläger ska komma i veckan :). Blev glad när jag kom på att jag beställt nå nytt.

Tycker även att rätt person vann bb, Hanna var värd vinsten :)

Ska göra som mina gubbar, sova ;P



God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0