Regniga söndag.

Söndag igen då och nu är de bara snart en vecka kvar tills man börjar jobba :)

Hunnit måla huset fast de är lite kvar men de får jag och mamma ta till veckan. Haft en riktig härlig helg med släkte å familj :) alltid lika roligt när alla kan vara samlade.
Men synd att alla far hem idag fast då kommer gubben hem istället :) så då får man njuta av hans närvaro i en vecka. De gillas.
Skönt att större delen av huset är målat. Så slipper man tänka på de resten av sommarn. :)


I fredags köpte jag en massa nya träningskläder på Konsum för halva priset och de är hur sköna som helst så måste nog dit och köpa mer om de nu finns kvar :). Men nu har jag då lite kläder iaf så till veckan ska de tränas.
Har vilat ett tag pga benen och börja känna mig bättre nu så blir att börja lugnare denna gången.

Ska snart fara till mormor för lite middag och sen ikväll ska de mysas med hjärtat :)

Hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0