Måndag

Ja de är mycket som har hänt, roliga saker och saker som inte borde ha hänt. Känner enbart bara ilska och funderar på hur de kommer att sluta, allt jag vill är att de ska lösa sig på bästa sätt.
Går inte föklara hur sur jag är....

Nog om de, Jag och Marcus låg enbart i soffan igår och de var skönt att ta igen sig lite även nu när en förkylning börjar blossa upp :S Suger ju som vanligt..

Idag har Marcus fixat mitt däck så nu kan jag cykla igen och de går lättare än vanligt så de är skönt :D Tur man har en händig gubbe. Efter efter de for han iväg och jobba just nu känner jag att han hellst ha fått vara hemma och längtar så tills han har 3 veckors ledigt. :D Fyfan vad jag ska njuta av att ha han hemma. 
Har även hunnit med lite kvälls jobb idag så de var skönt att tänka på något annat för en stund, Har tvättat en hel del bara för att komma på andra tankar.. Även hunnit med att diska bort all disk så nu är de borta. :P

Ska snart hoppa in i duschen och sen krypa ner i min onepiece och bara må.
Efter denna helg känns de skönt med lite avkoppling. :)
Ska nog även kolla om jag hittar något fint på internet, När man fått tillbaka på skatten så kan man ju unna sig något fint. :)

Imorgon ska jag städa lite och sen ta cykeln till dollar å titta om man hittar nå fint till hemmet å sen tänkte jag in på expert å fixa nå bättre hörlurar till min mobil. Sen ska jag även hinna med en promenad så nu får gärna solen lysa så man skiner upp själv och blir på bättre humör. :)

Annars denna vecka så ska de målas och mina syskon kommer hem till helgen :D Toppen

Saknar Marcus som fan.. Alltid så tomt när han far men en vecka går fort, men denna vecka får gärna gå väldigt fort.

Sen vill jag bara säga att jag är så jävla stolt och glad för de vänner jag har. <3

Hade



Kommentarer
Postat av: emmelie

vi är minst lika glada och stolta som får ha dig/er som vänner. Tack för i helgen! :)

2012-06-12 @ 08:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0