Måndag

Då var de en ny vecka igen och snart är de ju även juli, sommarn har ju som just börjat hära. Men då kanske man får en längre sommar iår :D Lyckades då somna igår och slapp klia sönder mig och har även sovit riktigt gott inatt. Så de var skönt tog mig en liten exrta sovmorgon eftersom jag hade tänkt stiga upp tidigt men jag är ju ledig idag och då kan man ju unna sig några extra timmar med sömn. Steg då ändå upp efter 10 så vart ju inte allt för sent.
 
Har varit ut med hundarna på en lite längre morgon promenad så de klarar sig för jag och mamma ska dra till Lule på ett tag. Fick bli en liten eftermiddags shopping på storheden istället. Vi orkar då inte in i stan så får se om man drar hem något nytt. :) Måste då fixa blommor för de har jag ju inte hunnit göra än. :P
 
Gjorde mig en egen liten jordgubbs smoothie med kesella och lite mjölk och den vart riktigt god ändå. :) Snabbt och enkelt till lunch/ frukost. Såklart så sitter jag ju med kaffekoppen också. :).
 
Annars är jag då på bättre humör idag å känner mig glad å lycklig, även taggad för veckans jobb :D
 
Ska gå och  göra mig klar sen ut och tvär kissa hundarna igen så de klarar sig ett tag.
 
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0