Klart!!!!

Nu är de städat klart eller ja nästan har toan kvar, klart de äckligaste väntar man till sist med att städa. Men de ska nog gå bra har ju handsprit och en massa annat så bakterierna försvinner på ett eller annat sätt. Nae nu ska vi inte snacka skit hära. :)
 
Nu är de bara he sig ut på en promenad med hundarna i goo vädret men funderar på vars man skulle ha tagit sig denna promenad. Kommer jag nog på när jag är igång.. Ska byta om till mina underbara byxor och he mig ut :D
 
Gardinerna är på plats och guuu så snygga de är plus att mera ljus kom in i lägenheten och de kan man ju inte gnälla på :D
Bara he sig ut och sen invänta hjärtat å ut å handla till kvällens grillning. :)
 
Jo just måst he upp myggnätet i sovrummet också :P
Känner mig som en händig kvinna idag..
 
Hade
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0