Jobbelijobbbb

Är hemma på min rast nu som jag har till halv 4 :) Första passet gick då fort och klockan har redan hunnit bli snart halv 1 så Fundera om man skulle ha lagt sig å vila ett tag så man är lite piggare, vart tvär trött.  Sen väntar jag en kort kväll till halv 9 sen cykla gärnet hem och pussa på hjärtat som kommer hem ikväll någongång :D :D 
Blir väl lite myskväll och sen hopp isäng för att orka upp å jobba imorgon också :)
Imorgon blir de 7-16:30 pass så då hinner man hem och mysa plus se bb finalen!!

Trycker i mig lite kaffe och ska nog ta en diet shake till lunch kändes jobbigt att göra nå mat när man är så trött.

Går riktigt bra att jobba också känns som man inte alls varit borta så länge och de är alltid kul att träffa sina gubbar och gummor igen :P

Nae ska sova en stund.

Ha en underbar lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0