Hej hej

Jaha ja här hade de gjorts om lite eller snarare mycket. :P Kul att blogg.se kan göra om saker och ting, nu ska man ju bara duger till att använda de nya systemet så att säga.
 
Sitter ju såklart och dricker mitt kaffe och ska snart bege míg till mamma och sen ut på samhället så jag kanske får köpa de som ska köpas. Är ju helt omöjligt att fara med Marcus eller ens få med han, men med mamma funkar de alltid. :)
 
Tyckte synd om gubben som inte sovit ett skit inatt hoppade upp typ pigg å glad för att köra iväg å jobba,
Så han får jag hem ikväll någon gång & nu kanske han lyckas vända tillbaka på dygnet så man får lite vaken tid med han också... Guuud så irriterande jag kan typ knappt blogg från en vanlig dator längre. :S Kommer bara upp fel bokstäver hela tiden.. :P
 
Har funderingar vad man skulle ha gjort midsommar också men de står helt stil :S Vill göra något kul ju...
 
Nae bara he sig till mamma och efter de ut å springa :D :D :D
Kände även nu att jag har träningsvärk från igår :P
 
Hade bra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0