Hej å hååå

 
 
 
 
 
Är på ett toppen humör ett sånt humör som man bara glider fram med och hela tiden sitter med ett leende på läpparna å känner att allt är kul :) Så är mitt humör idag och de är ju underbart, solen skiner de är varmt men ändå svalt på något sätt. Hundarna ligger ute på bron och njuter av få ligga ute och titta på allt och alla som går förbi. :)
 
Ja och sen så är de ju även midsommar, fast vi egentligen inte ska göra något speciellt utan bara vara hemma å grilla å umgås så känns de toppen. :) Kanske vi även drar förbi mamma en sväng och hälsar på henne när hon slutar ikväll. :) Marcus är då i Malmis och kör skoter på vattnet och umgås med de som är där. Jag orkade inte följa för jag tänkte städa och byta lite gardiner hära hemma som jag köpt på dollar för någon dag sen. :) Sen så har mitt paket från jotex kommit med mina andra gardiner som jag tänkte ha i köket men har inte hunnit hämta ut de än. :P Funderade om man skulle ha cyklat och gjort de men då vet jag ju inte hur stort de är för jag beställde ju lite mera saker så får nog vänta tills gubben kommer hem istället. :)
Ska bli skönt med lite nytt.. Har även köpt på krukor eller nå grejs som man hänger på väggen ute så ska plantera nå blommor i dom men då har jag inte hunnit köpa nå blommor så får se om man cyklar iväg och gör de. :)
 
Oj så rörigt inlägg de där vart. Haha
 
Ja som på bilden ovan så for vi och badade med hundarna igår i Arvidsjaursjön och Akilles tyckte de var lika roligt som alltid så han var trött efter de. Sen under dagen var vi och shoppade loss på frostab så nu har man massa  gottigott i kylen å frysen :D
 
 
 
Vi for även på kåtan och åt med Olga och Linus och senare på kvällen drog vi ut för att kolla om vi såg någom björn ute i skogarna men icket vi såg någon. Konstigt va???
Vi fick då se en älg iaf. :)
 
 
 
 
Så kort och gott om gårdagens händelser.
Nu ska jag ta tag i att städa å göra fint hära hemma så får ni ha en underbar Midsommar :D
 
Hade puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0