Fredag

Visst är de då fredag idag? håller inte koll riktigt känner jag.
Ajja, Pite resen är klar och de gick snabbt Nina hitta såklart en massa snyggt å ja jag blir typ deprimerad, fanns så mycket snyggt som man ville ha men se men inte köpa var de ju :S Ååå är så typiskt när man väl ska iväg och shoppa så finns de typ inget man vill ha men när man inte ska köpa något så finns de massor :@

Fundera på att shoppa lite på internet bara för att :P Jag får väl tänka såhära jag sparar ju lite pengar som jag annars skulle köpa massor för :)

Var då å åt på max och påvägen hem blev de en lyx shake :D
De får jag fan unna mig men ska ut med stavarna sen ikväll ändå. "ångest".
Nae men de är ju helg och då får jag äta lite extra gott plus imorgon jobbar jag ju hela dagen/kvällen så kommer köra på något lätt för hinner inte stoppa i mig massa gottigott :)




Ska kolla runt lite på kläder å sånt nu sen fortsätta städa bara för att hålla mig vaken så jag är trött ikväll :) Håller på att somna på plats.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0