Fredag

Då var första jobb veckan avklarad och jag är tröttare är än tröttast så jag ska gå och lägga mig snart bara för att de är fredag eller nå. :P Men man blir helt slut på ett eller annat sätt men nu har jag helg och ska vila upp mig för nästa veckas jobb. :)
 
Den enda som fattas vid min sida just nu är Marcus men han skulle nog komma hem inatt och jag längtar väldigt mycket efter honom. :)
Annars så har jag varit hos mamma där de bjöds på grillat så har som suttit och pratat med henne större delen av kvällen. Nú sitter man hära och försöker hålla sig vaken just för att de är helg men jag orkar inte hålla mina ögon öppna längre. :)
Ska bli riktigt skönt att stänga av väckarn och sova ut denna & bara må denna helgen :D Underbart att man får hinna vara med gubben också om han nu inte ska sova hela tiden.
 
Har då annars inga planer alls för denna helgen utan jag får ta de som den kommer helt enkelt .:) Skönt att även man fått känna av lite värme denna dagen fast nu är de ju svinkallt igen. Man fryser ju rent om nätterna och de är man ju inte riktigt van vid när de är denna årstid. :) Men jag klagar inte skönare att sova när de är lite kallt än att de ska vara tokvarmt så man inte kan somna..
 
Ska se om kisse vill in och sen ska jag slita med mig hundarna isäng och sova å såklart vänta tills hjärtat mitt kommer hem. :)
 
Godnatt
Hade
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0