Då vare kvällen.

Snart är tisdagen också över och de känns som man inte hunnit med något alls idag. Gubben sov då hela dagen så de enda vi hann köpa idag av alla måsten var hundmat. Ajja allt annat får jag ta någon annan dag i veckan :).

På våran tjejkväll grillade vi och drack lite vin och surrade på om allt möjligt :).
Skönt att solen kunde titta fram lite då och då.

Har även provat på att springa idag och de gick lättare än vad de gjort tidigare så nu äntligen kan jag börja springa igen men kommer hålla mig borta från asfalten. Är överlycklig att motivationen kommit igång igen de var ju trots allt 3 veckor sen jag sprang sist och då fick jag ju ont i benen. Men nu är jag igång igen.
Imorgon om de är bra väder blir de k4 milen med mamma annars blir de en löprunda. :)

Gubben ska även jobba imorgon så jag får hitta på något med mamma istället :)

En bild på lite nya träningskläder :P

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0