2012-06-27

Då var denna dagen snart slut och ja den har varit riktigt bra också. Gick super att jobba kväll och börja känna att man är igång med jobbandet igen. :P Nu är de bara 2 dagar kvar tills man har helg också och denna gången känns de bra att säga att det snart äntligen är helg för nu när man jobbat nästan hela veckan så kan man ju få lite ledigt. :)
 
Tur att man även har underbara arbetskamrater för jag har fixat ledigt söndag nästa helg då de är nattivalen :D Helt underbart att man är ledig då. Eller ja jag jobbar ju fredag å lördag men då har jag eftermiddag lördag så då passade de ju perfekt att bara byta ett pass :D
Så nu har jag inte lika ångest över den helgen..
 
Har hunnit med att söka ett jobb också så nu är de bara hålla tummarna igen..
 
Ska he mig isäng nu så man orkar upp och jobba imorgon. :)
Får även sluta 3 imorgon så då blir de ut å göra lite ärenden och sen hem å ta en efterlängtad långpromenad med hundarna :D
 
God natt
Hade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0